Translate

четвртак, 1. новембар 2012.

nastavicu dalje

U ovom surovom casu
gorke realnosti, po
ko zna koji put
pokusavam da nadjem sebe..
Gde sam..
Kriva sam! 
Da li nesto vredi to 
priznanje-jesam?!

I koliko jos puta,
koliko oseka i plima,
koliko leta i zima ce proci
dok ne odbacim te male
cari,moci?
I ako postoji,
ni sam bog to ne zna.
Hocu da budem
ispunjena a trezna.
Ali taj mali djavolak
koji se skriva u mojoj senci,
s' vremena na vreme me
zavede, opije..
Od mog realnog zivota
pravi smesne kopije.
I smeje se kada mi 
oboji dan bojom noci,
on zeli da me zarobi..
Oteram ga cesto al' uzalud
sutra ce ponovo doci,
gde god da sam..na ulici,u sobi..

Koracam u mestu,
a ne primecujem to,
ne znam jos tacno
gde izvire spas..
I kad je tesko,
i kad kazu ''gotovo''
ja necu stati,pusticu bar glas,
ako snage za nista drugo nema..
Ja nastavicu dalje,jer ko zna
sta nam noc,a sta dan sprema,
i kuda nas nas korak salje..




jan.2004.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.