Translate

понедељак, 8. октобар 2012.

to ce biti vera

Moja vera postaje beskrajno neverstvo,
zivot postao odavno s' djavolom partnerstvo.
Carstvo tisine stanuje u meni
dusa pociva u najtvrdjoj steni.
Moja vera je odavno djavo umotan u svili,
a ja, uukrala sam moc najlosijoj vili.
Razum moj je bio siguran u svaki svoj korak,
svet oko mene je bio previse lep,sumoran,gorak.
Volela sam koliko i mrzela
djavola crnog u mraku,
volela zbog toga sto je
ispravljao tesku misao svaku.
Sada sam sama u drugom svetu,
daleko od djavola,daleko od boga,
sa mnogim teskim mislima,bez ikakvog saveznika,
daleko od zivota svoga.
Znam da doci ce dan
kada cu sresti svog partnera,
to nece biti zelja ni ljubav,
to ce biti vera .
Veliki strah vladace samnom,
ali znam da cu kao rob pred njim da stojim,
tada cu morati da odlucim-
da li cu tesko da zivim
ili cu lako svoje sate da brojim..






jul.2002.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.